wtorek, 19 lipca 2016

Notka informacyjna.

Cześć/dzień dobry/dobry wieczór,
Witam Cię na moim blogu, jestem Dominika i będę dodawała tutaj tłumaczenie powieści L:Change the World. Mam 17 lat, więc mój angielski nie jest perfekcyjny (proszę o wyrozumiałość), ale mam nadzieję, że tekst będzie zrozumiały. Gdyby dwa tygodnie temu, albo nawet tydzień temu, ktoś powiedziałby mi, że będę tłumaczyć książkę, to wyśmiałabym go, bo pewnie zabrałabym się do tego tak jak do wszystkiego innego, czyli odkładając w nieskończoność, ale nie wiedzieć dlaczego, postanowiłam sobie, że udowodnię samej sobie, że potrafię wziąć się za siebie. Zaczęło się to od postanowienia przetłumaczenia ostatniego rozdziału Death Note: Another Note The Los Angeles BB Murder Case. Chciałam to przeczytać już dawno, jakiś rok temu, ale okazało się, że tłumaczenie nie jest jeszcze skończone, a ja nie lubię czytać niedokończonych rzeczy, więc postanowiłam poczekać. Ostatnio przypomniało mi się o tej powieści i postanowiłam sprawdzić. Okazało się, że brakuje ostatniego rozdziału, a autorka nie dodawała nic od dłuższego czasu. Postanowiłam więc przetłumaczyć go sobie sama (jak znajdę chwilę to poprawię go i wstawię gdzieś na tego bloga ^^), a po tym wzięłam się za L: Change the World. Stwierdziłam jednak, że nie będę trzymała swojego tłumaczenia tylko dla siebie, bo jest wiele osób, które też chciałyby przeczytać tą powieść.
Jeśli ktoś dotrwał aż do tego momentu, to powiem, że rozdziały będą pojawiać się średnio raz na tydzień, ale zależy to od tego, jak długi jest rozdział i ile wolnego czasu znajdę. Ale jeden rozdział na tydzień jest gwarantowany. Jeśli w tygodniu nie pojawi się rozdział to możecie wymyślić dla mnie jakąś karę ^^.
Na koniec, życzę miłego czytania ^^

PS. Przepraszam, że tak się rozpisałam, zawsze za dużo gadam jak już zacznę ^^.
PPS. W zakładce SPAM możecie dodawać linki do waszych blogów (preferuję fantastykę, ale, jak to mówią, wezmę wszystko co dadzą ^^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze motywują, więc jeśli przeczytałeś to skomentuj, będę bardzo wdzięczna \(^_^)/